دکتر مریم شهسواری | مراقبت های بعد از هایفوتراپی
مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

یکی از دغدغه های بزرگ بسیاری از مردم کشور ایران در سال های گذشته، از بین رفتن زیبایی بوده است. عامل های مختلفی وجود دارند که می توانند چهره شما را تا مقادیر بسیار زیادی، زیباتر کنند. یکی از این عامل ها، داشتن پوست صاف و شفاف می باشد. قطعا تمامی افراد علاقه مند هستند تا پوستی ایده آل را داشته باشند. اما نیاز است که بدانید، در سال های گذشته روش های زیادی به منظور بر طرف سازی این دغدغه مردم کشورمان در نظر گرفته شده است. یکی از این روش ها که جنبه درمانی نیز دارد، هایفوتراپی می باشد.

 

در سال های گذشته روش هایفوتراپی به عنوان یکی از فوق العاده ترین روش های ممکن برای دستیابی به پوستی درخشان شناخته شده است. این روش توانسته است در مقایسه با سایر روش ها به عنوان گزینه بهتری شناخته شود. اما افرادی که قصد استفاده از این روش درمانی را دارند، باید قبل از هر چیزی اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنند. کسب اطلاعات لازم در رابطه با روش درمانی هایفوتراپی، موجب می شود تا شما بتوانید به شکل بهتری از آن بهره مند شوید. نیاز است که بدانید، مراکز درمانی بسیار زیادی مانند مجموعه دکتر مریم شهسواری در این زمینه فعالیت دارند.

 

دستیابی به پوست بهتر با روش هایفو

دستیابی به پوست بهتر با روش هایفو

 

هایفوتراپی چیست؟

 

هایفوتراپی در واقع به عنوان یکی از جدیدترین روش های ممکن برای ایجاد یک پوست شفاف شناخته می شود. در این روش درمانی، سطح پوست به وسیله ابزار های هایفوتراپی درمان می شود و در طی این درمان کلاژن های زیر پوست فعال خواهد شد. هنگامی که کلاژن های زیر پوست فعال شوند، پوست شما مجددا درخشان خواهد شد و از افتادگی های مختلف جلوگیری می شود. نیاز است که بدانید، این نوع درمان به عنوان روشی کاملا غیرقابل تهاجمی شناخته می شود. این روش با داشتن ویژگی های لازم موجب می شود تا تمامی چین و چروک های مختلف پوست شما ناپدید شود. در سال های گذشته، افراد بسیار زیادی به منظور از بین بردن چین و چروک و خطوط مختلف پوست خود به استفاده از این روند درمانی پرداخته اند. توجه داشته باشید که مسائل مختلفی مانند مجموعه موردنظر و دکتر متخصص موردنظر شما، می تواند تاثیر مستقیمی را در کیفیت درمان داشته باشد.

 

توجه به مراقبت های پس از هایفوتراپی

 

بعد از انجام درمان هایفوتراپی در یک مجموعه معتبر مانند مجموعه دکتر مریم شهسواری، نیاز است تا به برخی از مراقبت ها توجه داشته باشید. یکی از مراقبت های ذکر شده توسط مجموعه دکتر شهسواری، مصرف نوشیدنی های الکلی تا دو روز پس از این درمان می باشد. شما نباید تا دو روز پس از درمان به مصرف نوشیدنی های الکلی بپردازید. مصرف آب بیشتر و دست نزدن به پوست خود نیز از جمله مواردی بوده که می تواند در ارائه یک نتیجه درخشان موثر باشد. نیاز است که بدانید، پس از هایفوتراپی نباید به حمام آب گرم یا جکوزی بروید تا پوست شما شرایط طبیعی خود را حفظ کند. لازم به ذکر است که به هیچ وجه پس از هایفو نباید به ماساژ صورت خود بپردازید. این روش درمانی از عوارضی برخوردار بوده که پرسنل مراکز درمانی برای شما ذکر خواهند کرد. با رعایت موارد فوق، روند درمانی شما به بهترین شکل صورت می گیرد.

 

با افتادگی پوست خداحافظی کنید

با افتادگی پوست خداحافظی کنید

جمع بندی

 

همان طور که گفته شد، در سال های اخیر استفاده از روش هایفوتراپی در کشور ایران بسیار بیشتر از گذشته شده است. در راستای همین مسئله نیز، بانوان بسیار زیادی از سراسر کشور ایران اقدام به استفاده از این روش کرده اند. علاوه بر بانوان، آقایان نیز می توانند در مجموعه دکتر مریم شهسواری نسبت به انجام هایفوتراپی اقدام نمایند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل کنید.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2