دکتر مریم شهسواری | جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت راهی ساده و موثر
جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت راهی ساده و موثر

جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت راهی ساده و موثر

جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت راهی ساده و موثر

جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت، روشی است بسیار محبوب که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع نور لیزر موجب تحریک کلاژن سازی در پوست می‌شود. رفع چین و چروک و افتادگی پوست بدون نیاز به بیهوشی، مهمترین مزیت استفاده از این نوع لیزر است. به این نکته توجه کنید که آگاهی از نحوه مراقبت های بعد از لیزر از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین رعایت رژیم غذایی سالم نیز بر عملکرد درست لیزر اندولیفت تاثیر گذار است. در این مقاله سعی داریم به صورت مفصل در مورد لیزر اندولیفت اطلاعاتی ارائه دهیم. جهت آگاهی از این موضوع، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

عملکرد لیزر اندولیفت

جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت، با استفاده از فناوری جدیدی انجام می‌شود. در واقع زمانی که نور لیزر با پوست تماس پیدا می‌کند، وارد لایه های مختلف پوستی شده و با بافت پوست تعامل پیدا می‌کند. این تعامل موجب تحریک پوست و افزایش تولید کلاژن و الاستین در آن خواهد شد. این فرآیند بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می‌شود و بازگشت به روال عادی زندگی بعد از انجام لیزر اندولیفت به راحتی ممکن خواهد بود. بسیاری از پزشکان، لیزر اندولیفت را به عنوان یک روش ترکیبی با هایفو، برای رفع آثار پیری در صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌دهند. 

 

جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت و کاربردهای دیگر آن 

با استفاده از لیزر اندولیفت می‌توان به صورت خیلی سریع پوست صورت و گردن را سفت کرد. همچنین اصلاح فرم صورت و گردن و حتی نواحی مانند بازوها نیز با استفاده از این نوع لیزر امکان پذیر می‌باشد. به عنوان مثال از بین بردن غبغب، یکی از کاربردهای محبوب این نوع لیزر محسوب می‌شود. لیزر اندولیفت با تحریک رشد سلول های جدید، باعث کاهش لک‌های پوستی و جای زخم و جای جوش می‌شود. توجه کنید استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از انجام لیزر اندولیفت بسیار ضروری است. 

 

مشاهده نتیجه جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت

به این نکته توجه کنید که مشاهده نتیجه جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت، کمی با تاخیر امکان پذیر است. بسیاری از پزشکان معتقدند که 6 ماه پس از انجام این نوع لیزر، نتیجه آن قابل مشاهده است. تنها 20 درصد از نتیجه کلی لیزر اندولیفت بلافاصله بعد از انجام آن قابل مشاهده می‌باشد. البته باید به این نکته توجه کنید که نوع پوست، سن بیمار و نوع تجهیزات مورد استفاده در لیزر، در نتیجه تاثیر گذار است. چنانچه قصد استفاده از این نوع لیزر برای درمان مشکلات پوستی خود را دارید، حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید. 

 

چه افرادی نمی‌توانند از لیزر برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده کنند؟ 

افرادی که مبتلا به بیماری های پوستی هستند و دارای علائمی مانند عفونت، التهاب، پوسته پوسته شدن و زخم بر روی پوست خود می‌باشند، بهتر است از لیزر اندولیفت استفاده نکنند. همچنین مصرف برخی داروها قبل از انجام این نوع لیزر، موجب ایجاد خلل در عملکرد آن می‌شود. دلیل این موضوع، ایجاد حساسیت پوستی بعد از مصرف بعضی داروها است. به همین دلیل بهتر است قبل از شروع درمان، وضعیت عمومی بدن فرد به درستی مورد بررسی قرار گیرد.

 

انجام لیزر در مرکزی مطمئن 

مهمترین نکته ای که در مورد جوان‌سازی پوست با لیزر اندولیفت باید مد نظر قرار دهید، مراجعه به مرکزی مطمئن و خوش سابقه است. دکتر مریم شهسواری، سالیان سال است که در زمینه زیبایی و امور مربوط به آن فعالیت می‌کند. خانم دکتر شهسواری، ارائه دهنده خدمات متنوع و جدید در حوزه زیبایی است. جهت استفاده از این خدمات و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در وب‌سایت وجود دارد، با ما در ارتباط باشید. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2