دکتر مریم شهسواری | تزریق پروفایلو در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری
تزریق پروفایلو در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

تزریق پروفایلو در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

تزریق پروفایلو در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

 

توضیحاتی درباره پروفایلو

تزریق پروفایلو را می توان یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست به شمار آورد.  یکی از مهمترین ترکیبات این ژل، هیالورونیک اسید است که موجب جوانسازی پوست می گردد. با توجه به اینکه هیالورونیک اسید یک ترکیب کاملا طبیعی بوده و در بافت پیوندی بدن وجود دارد، به همین دلیل با تزریق این ژل هیچ گونه واکنش حساسیتی در بدن ایجاد نمی شود. 

 

تزریق ژل پروفایلو کاملا ایمن بوده و می تواند بسیاری از آسیب های پوستی را درمان کند. به مرور زمان و بالا رفتن سن، پوست شادابی و نشاط گذشته خود را از دست می دهد. تمام افراد به ویژه خانم ها با مشاهده اولین نشانه های پیری زودرس پوست به فکر استفاده از راه هایی برای بهبود کیفیت پوست خود و حفظ جوانی می افتند. 

 

تزریق ژل پروفایلو علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر، خاصیت درمانی نیز دارد. کسانی که به دلیل افزایش سن با کاهش سطح کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در بافت پوست مواجه شده اند، پوستی خشک و چروک دارند. با تزریق این ژل شادابی و طراوت به پوست خشک برمی گردد. هیالورونیک اسید علاوه بر رفع چین و چروک پوستی، در آبرسانی و هیدراته ماندن پوست موثر است. 

 

عملکرد تزریق این نوع ژل

عملکرد ژل پروفایلو برخلاف ژل های تزریقی دیگر می باشد. با تزریق این ژل حجم زیر پوست افزایش نمی یابد. با تزریق این ژل آبرسانی به پوست بهتر انجام شده و پوست صاف و جوان می شود. هیالورونیک اسید موجود در این ژل بسیار غلیظ بوده و در پنج نقطه مختلف از پوست صورت تزریق می شود. در اکثر موارد تزریق این ژل در دو جلسه درمانی با فاصله زمانی یک ماه انجام می گردد. 

 

با تزریق ژل پروفایلو، تحریک کلاژن سازی و الاستین سازی در پوست افزایش می یابد. به همین دلیل بسیاری از مشکلات پوستی برطرف شده و پوست نرم و محکم می شود. 

 

چه کسانی می توانند تزریق ژل پروفایلو را انجام دهند؟

جهت انجام هر گونه روش جوانسازی پوست ابتدا با یک پزشک متخصص زیبایی پوست که دارای مهارت و تجربه کافی می باشد، مشورت کنید. تزریق پروفایلو محدودیت سنی ندارد. البته اکثر پزشکان بر این اعتقاد هستند که بهتر است افراد بالاتر از 30 سال از این روش استفاده کنند. 

 

افراد جوان می توانند از خاصیت حجم دهندگی و پرکنندگی پروفایلو کمال بهره را ببرند. کسانی که تمایل دارند مشکلات پوستی خود را با استفاده از روش های بدون جراحی درمان کنند، می توانند تزریق ژل را انجام دهند. تزریق این ژل در هر سنی موجب زیباتر و جوانتر شدن فرد می شود. 

 

نتایج تزریق این ژل در رده سنی 30 الی 45 سال بسیار عالی می باشد. برای برطرف کردن چین و چروک های پوستی عمیق تر  در افراد بالاتر از 60 سال باید جلسات درمانی بیشتری را انجام داد. 

 

مزایای تزریق پروفایلو

-    تاثیرگذاری سریع

-    بدون نیاز به مراقبت های پیچیده

-    انجام فعالیت های روزمره بلافاصله بعد از انجام تزریق

-    بدون درد و خونریزی

-    کاملا بی خطر و سازگار با پوست

-    ترمیم بافت چربی و بازسازی بافت های زیر پوستی

-    ایجاد پوستی شفاف، جوان و شاداب

-    افزایش خاصیت ارتجاعی و قوام پوست

-    برطرف کردن چین و چروک های سطحی و یا عمیق پوست

-    ماندگاری نتیجه تزریق ژل  6 تا 9 ماه بسته به سن، نوع پوست و شدت آسیب پوستی

 

نقاط مناسب برای تزریق ژل

تزریق ژل پروفایلو با تکنیک ویژه ای به نام BAP  انجام می شود. پزشک متخصص ابتدا حدود 2 میلی لیتر از ژل  را در پنج نقطه مختلف از پوست صورت تزریق می کند. این روش تزریق برای یک سوم بخش پایینی صورت قابل انجام است. به مرور زمان و بالا رفتن سن این بخش از صورت، دچار آتروفی می گردد. در این روش جوانسازی تزریق بر روی نواحی گونه، چانه و فک  انجام می شود. با تزریق ژل، حجم صورت در این نواحی افزایش یافته و چین و چروک های ریز و درشت پوست از بین می روند. 

 

کلام آخر

تمام افرادی که دچار چین و چروک های پوستی و یا شل شدگی پوست هستند، می توانند با تزریق ژل پروفایلو، زیبایی و جذابیت را دوباره تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انجام این تزریق و نتایج فوق العاده موثر آن بهتر است به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید. 

https://drmaryamshahsavari.com

 

 

نواحی تزریق پروفایلو

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2